|
|
| Chicane |
Ben of ken jij iemand die interesse heeft om een grote stapel platen af te nemen? Dan is hier je kans :) Ik doe al m'n platen de deur uit, tijd om een stapje verder te gaan straks, maar op dit moment kan ik het geld ook wel hard gebruiken eigenlijk.
* Alle platen en hoezen zijn in nieuwe staat, gemiddeld iets van 10x gedraait.
* Genre varieerd van house, trance, progressive, tech-house en techno.
* Voor de gein doen we er ook nog een paar stevige plastic opbergbakken erbij.. niet genoeg voor 600 platen maar je kan er al wel een stuk of 300 in kwijt.
Een overzicht van (bijna) alle platen: http://www.xs4all.nl/~dcs/verkoop.xls (Excell bestand). Let op: Er wordt niet los verkocht, ik wil echt van alle platen af. De laatste paar platen die ik afgelopen tijd gekocht hebt staan er nog niet in, maar het totaal komt uit op bijna 600 platen.
Voor €1500,- is deze stapel van jou. Lijkt veel, maar 2,50 per plaat is een schijntje vergeleken bij de 8 euro die je voor een compleet nieuwe plaat moet neerleggen.
Als je ze wil kopen, je kan ze hier komen halen of voor een beetje benzine vergoeding kom ik ze brengen bij je in Nederland (of dicht over de grens.. ;)). Contant betalen of overboeken, liefst in maximaal briefjes van 100 anders gaat de bank weer lopen mekkeren dat ze eerst de briefjes willen controleren voordat ze gaan storten.
Voor vragen, reply of pm hierzo.. of stuur een mailtje naar chicanewolf apenstaartdingetjegeval hotmail punt com (anti-spam) |
|
|
| SnuggLe |
| Chicane, mag ik vragen WAAROM je ze allemaal wegdoet?????? Geldgebrek? |
|
|
| Chicane |
| oa. maar ook tijdgebrek om er verder mee te gaan.. pak het binnenkort weer op met cd's.. stukke goedkoper :) |
|
|
| TranceFool |
Je link werkt niet :)
Zonde dat je ze echt in 1x wil gaan verkopen....vraag me af of je dat gaat lukken. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik snap dat je ze niet los wil verkopen, dan kom je nooit van al je platen af, maar ik heb iig ook geen 1500 euro liggen. Bovendien zitten er een heel aantal tussen die ik ook al heb, die ik dan maar weer kwijt moet zien te raken.
Mocht je je toch nog bedenken dan zie ik er iig wel een paar staan die ik wel van je wil overnemen.
PS bij de link staat alleen de ~ verkeerd [edit]al verbeterd zie ik :)[/edit] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|