return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
+/- 600 Platen te koop in uitstekende staat

DJ Bazz
leuke lijst idd, ik heb je advertentie al op marktplaats zien staan:D
raoel
Ik wil niet zeiken hoor maar;

Jij bent toch zo'n 2 jaar geleden begonnen met draaien?

Ik meen me tenminste te herinneren dat ik nog wel is in en topic heb gevragen waarom je in godsnaam zoveel platen kocht terwijl je er niks mee terug verdiende.

Natuurlijk kan je een financiële tegenvaller krijgen of wil je ineens je geld ergens anders in steken maar om zo ineens al die platen weg te doen waar je zoveel in geïnvesteerd hebt :conf:

Heb je dan nu niet veel spijt dat je er zoveel hebt gekocht of destijds niet beter hebt nagedacht van wat je misschien een jaar later zou willen doen met je geld.
Chicane
Daar is over nagedacht: Als ik genoeg geld verdien met deze verkoop om 2 cd spelers te kopen heb ik 0,0 winst en verlies want ik heb alle platen digitaal op superkwaliteit :)

Bovendien hebben een heleboel platen ervoor gezorgt dat ik andere digitale muziekstukken met betrekkelijke eenvoud kon downloaden zeg maar :D ;)
Partyhardy!
Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl!
TranceFool
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik zal altijd een vinyl addict blijven, heb zelf gezien bij Tijs hoe relaxt het werkt met pioneer cd-spelers en je kunt alle nieuwe draaien maar voor mij persoonlijk gaat er niks boven vinyl!

Vind ik ook!! :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland