|
|
| jp |
| quote: | Radio 538 is bij de laatste meting van de luistercijfers als nieuwe nummer 1 naar buiten gekomen. Daarmee is Sky Radio voor de tweede keer dit jaar van de nummer 1 positie afgestoten, eerder deed Radio 2 dat al.
In de jongste luistercijfers van Intomart GFK is te zien dat Radio 538 gestegen van 11.2 naar 11.7 procent. Sky Radio is blijven staan op 11.3 procent en krijgt nu de tweede plaats toegewezen. Radio 2 moet ook inleveren en verliest 0.4 procent, net als 3FM.
Veronica zakt ook deze periode weer iets terug van 4.6 naar 4.3 procent. En een hele kleine winst is er voor RTL FM, Yorin FM en Arrow. In de vorige periode zal al een begin te zien zijn van de nieuwe koers van RTL FM, Yorin FM en de nieuwe shows op 538 en 3FM.
Stijgers: Radio 538, Yorin FM, RTL FM, Arrow Rock Radio, Radio 4, ORN, Overige zenders
Dalers: Radio 2, Radio 1, Radio 3FM, Noordzee FM, Veronica, Classic FM, 747 AM
Gelijk: Sky Radio, Radio 10 Gold, Arrow 90.7 FM, ID&T Radio, BNR Nieuwsradio, CRN
Een overzicht van de cijfers (tussen haakjes de vorige peridoe:
01. Radio 538 11,7 % (11.2)
02. Sky Radio 11,3 % (11.3)
03. Radio 2 10,4 % (10.8)
04. Radio 1 8,4 % (8.5)
05. Radio 3 FM 7,6 % (8.0)
06. Noordzee FM 4,9 % (5.0)
07. Radio 10 Gold 4,7 % (4.7)
08. Radio Veronica 4,3 % (4.6)
09. Yorin FM 3,1 % (3.0)
10. Classic FM 2,1 % (2.3)
11. RTL FM 2,1 % (1.9)
12. Arrow Rock Radio 2,1 % (1.8)
13. Radio 4 1,9 % (1.8)
14. 747 AM 0,8 % (0.9)
15. Arrow 90.7 FM 0,5 % (0.5)
16. ID&T Radio 0,4 % (0.4)
17. BNR Nieuwsradio 0,3% (0.3) |
Waar luister jij naar op het werk/thuis/auto?
Zelf zet ik 's morgens Edwin Evers op en 's middags Ruud de Wild
Zaterdags Rick van Velthuizen (werk)
In de auto staat vaak ID&T (niet overdag) en Fun-X op (Urban *schaam*, vanwege de vette bassen :D)
Thuis luister ik alleen via Winamp naar oa Basicbeats :) |
|
|
| Asperge |
| In de auto ga ik meestal van station naar station of er ergens iets leuks is en thuis luister ik alleen maar mp3s. |
|
|
| Freezel |
Op werk/stage meestal niks vanwege drukte, dus het getik van toetsenborden :toothless Als het erg rustig is, zet ik een paar livesetjes op van wisselende dj's.
Onderweg naar werk meestal naar Evers en terug sinds deze week weer proberen naar Jensen te luisteren ;)
Thuis heb ik meestal winamp op staan met setjes of diverse livestreams. Naar ID&T luister ik eigenlijk alleen voor ASOT en Marco V en eventuele events die altijd toch verkracht worden qua uitzending. |
|
|
| basvh |
ik luister eigenlijk helemaal geen radio. vorig jaar toen ik een jaar werkte hadden we hem altijd op radio 3 staan. vond ik toch het leukste radio station en ze hebben niet zo commerciele playlist.
ik weet niet hoe het nu zit omdat het helemaal is omgegooid bij radio 3.
Id-t gaat wel erg slecht zeg. Zal me niks verbazen als ze de stekker eruit trekken over een tijdje! |
|
|
| MaGiK54 |
| Op me werk staat volgens mij Noordzee heel zacht op de achtergrond aan. Op donderdagavond ID& voor ASOT. In me auto draai ik altijd cd's dus ik heb nooit de radio aan (alleen voor ASOT gaat de autoradio aan). Achter de pc altijd MP3's. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|