|
|
| DJ Gerrit |
| eigenlijk altijd MP3:D, als k naar school ga, gewoon de mp3 player! Onder de douche meestal ID-T. En auto altijd cds! |
|
|
| magrec |
| Giel beelen 's ochtends als ik wakker wordt. De rest van de dag hoor ik vrijwel geen radio. |
|
|
| Chicane |
Tijdens m'n vorige koeriers baantje had ik altijd ID&T opstaan, toen was er nog geen urban \o/ maar omdat een of andere %#$$##@$%34 stagiere voor niks werkt kon ik ophoepelen.. lang leve de goede stabiele nederlandse economie (nadat ik al eerder op straat stond bij de ING omdat die geen uitzendkrachten meer mochten aannemen).
Anyway... op dit moment ook alleen ID&T eigenlijk, en s'ochtends in de auto Gordon of Jensen straks weer. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
Ik denk snuggle luistert wel dag en nacht naar de politie zender!:p |
Hehehe, af en toe, als er 'speciale dingen' zijn. Je kan via winamp luisteren. www.district8.net Kan je ook luisteren ;) |
|
|
| moogwai |
Thuis heb ik altijd winamp aanstaan. Eigenlijk vrijwel alleen livesets of zelf gemixte mixen. Ecght nooit de radio en op TMF/BOX/MTV laat ik me tv ook nooit staan.
Als ik werk dan staat altijd radio 3 aan. Arbeidsvitaminen vind ik echt de ideale werkmuziek. 10x beter als die hedendaagse top 40.. 's middags is het wel wat minder, maar je moet toch een beetje op de hoogte zijn van wat de hits van het moment zijn. Want het kan natuurlijk niet dat je de nr. 1 van Nederland niet kent :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|