|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Resurrection was toch de kers op de taart, wat een hele prestatie is voor een 4de sequel. |
ik vond die erg zwak voor zijn tijd eerlijk gezegd.
die mislukte klonen waren wel mooi gedaan.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
what about tolkien?
|
Das fantasy, gene sci-fi :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Jup, couldn't agree more :D
de Borg owned ongelooflijk :)
kweet nog goed toen ik jaar of 12 was en pas begon Star Trek te kijken dat ik naar de aflevering "The Best of Both Worlds" aan het kijken was en dat was zooooooo spannend he man :D
Dat is die aflevering waar Picard wordt gevangen genomen en Locutus wordt. Is een aflevering in 2 delen trouwens met een cliffhanger :D
BOM was dat ! :) |
'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
'The Best Of Both Worlds' heb ik nog ergens op video staan. De eerste kennismaking met the Borg overigens ook (Q wil crewmember worden, mag niet van Picard en Q zendt ze weetikveel lichtjaren weg in het pad van een Cube. Machtig.) Ik heb First Contact op DVD trouwens; eerste 20 minuten zijn de max, als die kubus ontploft na een collectieve aanval van een bijna gedissipeerde federation vloot, ZALIG. |
Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".
Ik heb "Q Who" en "The Best Of Both Worlds" (part 1 en 2) op VHS dus geloof me maar ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Wrong !
"The Best of Both Worlds" is niet met Q.
De aflevering die gij bedoeld heet "Q Who".
|
Dat bedoelt hij ook hoor, hij heeft het over The best of both worlds, én de aflevering waarin ze de Borg ontmoeten! :)
Heeft er trouwens iemand ooit Star Trek Voyager Elite Force gespeeld? Die eerste missie met de Borg vond ik dus ongeloofelijk sfeervol! :cool: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|