|
|
| Pumaz |
Same here Jasper, er moet veel erond gebeuren in 'Rise of the empire'. In de vorige waren er slechts hinten (ok soms grote) dat hij rechts-gezind is.
Ik heb ook het gevoel dat ze met de nieuwe films de 'sfeer' een beetje kwijt waren, maar met al die CGI kan je niet anders...
Welke vinden de mensen het best eigenlijk? Bij mij 'The Empire strikes back' toch wel... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
hehe de nieuwe reeks, Star Trek: Enterprise dus speelt zich af nog voor de tijd van Kirk, in het midden van de 22ste eeuw toen het eerste schip met Warp mogelijkheden ontwikkeld was. Dat schip heet dus ook Enterprise.
|
Hmm, en de Phoenix dan? Die was toch in 2063 gebouwd en heeft het First Contact veroorzaakt? :conf:
PS: Benny, dit mag je moven naar de Sci-fi thread :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
aaaaah de thunderbirds rulen! :D |
Komt ook ne film van soon :)
met echte acteurs dan wel :p
Star wars vind ik trouwens ook wel goed.
Ik hou eigenlijk van alle goede SF.
Alien 1 en 2 bijvoorbeeld vind ik ook geweldig.
Maar nix gaat boven Star Trek :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| The empire strikes back is de meest indrukwekkende, maar ik vond Return Of The Jedi toch ook heel sterk, vooral de scenes in Cloud City met Darth Vader, Luke Skywalker en The Emperor... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Nabistai
aaaaah de thunderbirds rulen! :D |
Ik heb een speelgoed Tracy-island en alle 5 voertuigen. Let wel: ik was toen nog een kind (minder dan 10 jaar want ik zat nog in Engeland).
Ik heb ook ALLE afleveringen en de film op video...
Het is trouwens gemaakt in Wolverhampton, niet ver van mijn 'echte thuis' Birmingham, en ik ben al meermaals naar de studio geweest waar hij gemaakt werd (of je die nu nog kan bezoeken weet ik niet).
Kennen jullie dan ook Stingray en Captain Scarlet? Van dezelfde makers... (van Stingray ook alle afleveringen op video). |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|