|
|
| FredAcler |
Efter mycket om o men, så har jag äntligen lyckats ta mig tid o sätta upp en egen hemsida, dock rätt enkel till en början.
Kika in på www.fred-acler.tk :):) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Efter mycket om o men, så har jag äntligen lyckats ta mig tid o sätta upp en egen hemsida, dock rätt enkel till en början.
Kika in på www.fred-acler.tk :):) |
Du måste döpa om faindex.htm till index.htm
Annars fattar inte servern vilken fil som är förstasidan :) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Du måste döpa om faindex.htm till index.htm
Annars fattar inte servern vilken fil som är förstasidan :) |
Så då var den omdöpt, men det tar ju en stund in .tk adressen är uppdaterad, så om den inte funkar så finns sidan här oxå |
|
|
| dbl |
himmla enkel det där du.... tycker visserligen hemsidor ska vara enkla.. men det här e.. njaa.. haha ;)
men funkar la till en början..
texten bör dock dras in på alla sidorna så den inte tar emot på kanten.. typ en 5pixlar.
som på FA top5!
men för övrigt så HATAR jag all jävla reklam.. helt värdelöst att det ska vara så jävla mycket skit.. men e ju inte ditt fel direkt antar jag.. heh :p
mjoooo.. och bakgrunden för allt innehåll skulle ju kunna vara en annan färg än bakgrunden runt om kring.... ähhhhh.. låter cp.. men hoppas du fattar... lite halv tråkigt med vitt på vitt liksom |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
men för övrigt så HATAR jag all jävla reklam.. helt värdelöst att det ska vara så jävla mycket skit.. men e ju inte ditt fel direkt antar jag.. heh :p
|
därför kör man inte explorer som släpper igenom allt man inte vill ska komma igenom...
kör mozilla firefox eller nån annan mozillabaserad browser istället :)
dom flesta har inbyggt popupskydd :)
jag fick inte upp en enda reklamskylt.
nåja, till själva sidan, bra info...kort men ändå uttömmande vilket e trevligt eftersom det inte blir så jobbigt att läsa :)
dock kan du jobba mer på grafiken, den får gärna va enkel men tänk på färgerna å hur dom kombineras.
kolla runt lite på andra sidor för å få bra tips på hur det kan se ut :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|