return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Probs met Radeon 9200

Dark Apostle
Ik hoop dat iemand hier veel van grafische kaarten af weet en weet hoe ik het volgende probleem kan oplossen

Elke keer ik een spel speel met volledig 3d opbouw (CnC:Generals, Morrowind, UT2004) dan crasht mijn spel vroeg of laat (zeer willekeurig) en krijg ik de melding dat er problemen optreden met mijn grafische versneller (ivm AGP) en ik krijg ook een melding dat mijn virtueel geheugen overbelast. Nu ben ik geen comp-technieker, maar dat laatste lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

quote:
Mijn sysspects
Operating System: Windows XP Home Edition
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) XP 2700+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
Memory: 256MB RAM
DirectX Version: DirectX 9.0b (4.09.0000.0902)

Card name: RADEON 9200 SERIES
Chip type: RADEON 9200 AGP (0x5961)
DAC type: Internal DAC(500MHz)
Display Memory: 128.0 MB
Current Mode: 800 x 600 (32 bit) (72Hz)
Monitor: Plug en Play-monitor

Is er iets dat ik bij de instellingen van mijn grafische kaart kan aanpassen zodat alles stabieler wordt of moet ik gewoon sparen voor een beter kaart?

Please help me, ik wil C&C:Generals deftig kunnen spelen zonder dat den boel continu crasht.
DeSpErAtOs-X
hebt ge de laatste driver al geïnstaleerd?
Xavez
Probeer uw Settings Direct3D <> OpenGL ne keer te veranderen (duas alsge nu d3d hebt, te switchen naar opengl) en installeer de nieuwe catalyst drivers van ati ook meteen -> http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=37014

Zou veel kunne verhelpen =)
Dark Apostle
Nieuwe drivers heb ik al, maar ik zal OpenGl eens proberen ipv D3D..ben eens curieus :D
CygnusX
Hoeveel hebt ge nog vrij op uw c-schijf (of op de schijf waar uw virtueel geheugen staat als ge dat veranderd hebt)?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium