return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Waar blijven de kwaliteit trance-tunes?

Cosmic
Het valt me de laatste tijd (zeg maar afgelopen maand) op dat er maar heel weinig nieuwe produkties uitkomen op trance gebied. Het 1e half jaar was er redlijk wat kwalitatief aanbod, maar nu.....(en ik heb het niet over progressive, daar weet ik te weinig van).

Is dit de stilte voor de (zomer)storm? Ik dacht dat de meeste en beste tunes toch altijd zo rond of voor de zomer uitgebracht werden, maar dit jaar laat het lang op zich wachten. Er is ook nog geen echte ultieme trance plaat gemaakt (zoals vorig jaar Andain, ATRC) en 2 jaar geleden Southern Sun en Solar Coaster.
New Wave
quote:
Originally posted by Cosmic
Het valt me de laatste tijd (zeg maar afgelopen maand) op dat er maar heel weinig nieuwe produkties uitkomen op trance gebied. Het 1e half jaar was er redlijk wat kwalitatief aanbod, maar nu.....(en ik heb het niet over progressive, daar weet ik te weinig van).

Is dit de stilte voor de (zomer)storm? Ik dacht dat de meeste en beste tunes toch altijd zo rond of voor de zomer uitgebracht werden, maar dit jaar laat het lang op zich wachten. Er is ook nog geen echte ultieme trance plaat gemaakt (zoals vorig jaar Andain, ATRC) en 2 jaar geleden Southern Sun en Solar Coaster.

Normala verschijnsel, als de zon gaat schijnen dan wordt het ruk kwa producties.
Juli tot september is altijd zwaar bagger kwa producties.
DJ Bazz
Above & Beyond - No One On Earth (G&D Remix)
Deepsky feat. Jes Brieden - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix)

imo toch 2 erg sterke tracks :)
Cosmic
quote:
Originally posted by DJ Bazz
Above & Beyond - No One On Earth (G&D Remix)
Deepsky feat. Jes Brieden - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix)

imo toch 2 erg sterke tracks :)

Die eerste zuigt echt de pannen uit, die tweede is toch al gauw 3 maanden oud...is ook niet echt trance
raoel
quote:

Jonguh
onder welke steen heb jij geslapen de laatste weken?

Waar Jan, Feb en begin maart goed waren werd het daarna minder. De laatste 3 weken zijn er zoveel geweldige platen uitgekomen dat ik gewoon soms wel is twjfel ik ik ze nog blijf kopen.

Ik heb enkele goede platen laten liggen die ik normaal wel zou kopen. Er komt juist zoveel kwaliteit uit dan ik bakken met geld investeer :)

Ook zijn er enkele represses geweest zoals "Theme From"Norefjell" en een EP van Green Martian.

Morgen zal ik wel erens een lijstje posten van de platen van de laatste 2 weken.

quote:
Die eerste zuigt echt de pannen uit

Die is toch echt wel enorm!!!
Hij is opzich simpel, maar heeft iets wat um bijzonder maakt. Waanzinnig veel energie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland