return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Waar blijven de kwaliteit trance-tunes?

total woot
quote:
Originally posted by raoel
Jonguh
onder welke steen heb jij geslapen de laatste weken?

Waar Jan, Feb en begin maart goed waren werd het daarna minder. De laatste 3 weken zijn er zoveel geweldige platen uitgekomen dat ik gewoon soms wel is twjfel ik ik ze nog blijf kopen.

Mee eens!!

Heb vanmiddag ruim een uur, plaatjes staan luisteren in mn lokale platenzaak, er zitten te veel lekkere platen tussen op t moment, er is er idd geen enkele bij die echt 't stempel "zomer-top-tune" verdient, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen goede releases uitkomen.
moogwai
Het ziet er naar uit dat er dit jaar geen producties is die er gewoon bovenuit steekt (zoals vorig jaar ATRC). En op het gebied van de pure (uplifting/melodic) trance valt het een idd een beetje tegen. Maar daarentegen zijn er zat goede progressive trance en techtrance producties uitgekomen!

En wat vind je bijvoorbeeld van White Room - White Room???
En idd raoel. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix).. die barst echt van de energie!
DjRV
quote:
Originally posted by DJ Bazz
Above & Beyond - No One On Earth (G&D Remix)
Deepsky feat. Jes Brieden - Talk Like A Stranger (Markus Schulz Return To Coldharbour Mix)

imo toch 2 erg sterke tracks :)

die original mix (en de beste imo) is al een jaar oud ofzo als het niet langer is. vind overigens dat markus die track weer behoorlijk dood cq koud maakt met zijn vis op een kaasstick uit de coldharbour haven.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by DjRV
die original mix (en de beste imo) is al een jaar oud ofzo als het niet langer is. vind overigens dat markus die track weer behoorlijk dood cq koud maakt met zijn vis op een kaasstick uit de coldharbour haven.

Heerlijk die "melrose place-saxofoon" die hij er in gebruikt! :p (check bijvoorbeeld 3 minuut 24)
Ik vind persoonlijk trouwens de Sunday Club Remix de beste :cool:
Kakao
Vergeet White Room - White Room niet, echt goed! Of is ie alweer te oud? :nervous:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland