|
|
| DeSpErAtOs-X |
jah uhmn, ... echt een co-op met christina is't nie geworden natuurlijk ... maar mits ik enkel nen oehohhh vocal gebruik heb'k et maar gene remix genoemd ... Trouwens, da nOObisch geblaas in haren micro tijdens de opname ... hangt me wel men klote uit, want kmoet overal knippen om da gekraak er uit te krijge
majah, tot zover men comment op men vervangings-vocaliste :p
voor de rest: een rustig nummertje ... aardig wat melodie afwisseling ... geen echte climax, maar vind'k ook niet echt nodig hier ... misschien dat'k er nog een breakbeatje bij moet steken ... aan jullie om te zeggen wat er moet veranderen of jah, wat goed is mag ook gezegd worden natuurlijk
eigen mening: et is okay, mits nog wat aangepaste drums in't midde en et overige gekraak van de vocal wegknippe ... en jah, de lage bitrate is ook mss niet alles ... maar kheb een tekort aan webspace voor de moment ...
veel luistergenot van dit examen-tussendoortje zou'k zo zegge
NEW LINK !! (let wel op: dit is .OGG ipv .MP3) |
|
|
| Wildfir3 |
| ik lust het wel, maar heel erg chillout idd :) |
|
|
| BEACHBOY |
k vind de melodie heel geslaagd, maar.... k weet ni goe.... die vocals zijn zo gelijk ni echt gemaakt om in chill-trance te gebruiken.
Alhoewel!! vanaf 1:40 ongeveer wordt t wel lekker :D jaja, lekker vanaf dan!:) (ben deze aan het schrijven terwijl ik luister he ;))
heb nu ff teruggespoeld vanaf 1:40 en k vind t al beter. t moet beetje 'groeien' :p
toch wel leuk, ik denk dat ik m hou. mag ik? :toothless |
|
|
| pooley |
| Kvind het echt super wel |
|
|
| Nyah |
| geslaagd voor chillout :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|