return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Nummer gezocht die op Multigroove werd gedraait

BooMBooM
ik was afgelopen zaterdag op multigroove geweest en daar hoorde ik weer het zelfde nummer als ik op de eerste multigroove dit jaar hoorde (daar werd ie 3x gedraait) hij werd gedraait door die gasten van bonzai en ze draaidem hem als laatste het is ongeveer net zo'n nummer push - universal nation zo'n soort deuntje in het begin en dan met een vet lekkere bass erachter ik weer alleen dat ie vet oud is want ik ken hem al wel maar weer dus echt niet meer hoe die heet (het ken best ook een heel oud hardcore nummer zijn want dat werd daar ook veel gedraait) maar weet iemand welk nummer ik bedoel want dat nummer wil ik echt graag weer hebben het is alleen zo'n heel rustig deuntje met een vet goede bass erachter
moogwai
Mischien het geweldige nummer Airwave - Innerspace

Dit nummer is van mr "Bonzai" Laurent Veronnez... Innerspace is een vet relaxt nummer met een vette bass eronder :cool:
BooMBooM
nee dat is hem niet ik heb net een klein stukje van dat nummer gevonden ik heb hem op www.myplay.com staan
email = Trance_Buddha@hotmail.com
password = scotty

het is een hele korte oldstyle mix van 4 en een halve minuut dat nummer wat ik bedoel hoor je het deuntje van bij 3.30 ongeveer en je hoort het deuntje helemaal perfect vanaf de 4 minuten maar daarna stopt ie ermee maar dat nummer is dus echt vet goed!
MH
Dat nummer is:

Jones & Stevenson - The first Rebirth
ik heb als je wilt ook een volledige versie van die plaat
BooMBooM
ja dat is dat nummer dat ik zoek dat nummer is echt vet goed daar heb ik dus echt vet op lopen stampen op multigroove maar als je het orgineel voor me heb van vinyl graag dan ken ik hem ook goed gebruiken bij atomix

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland