|
|
| rayDreamer |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag är inte så rutinerad på deras stora evenemangen, men måste oxå säga herr Tiesto 30/9 förra året på Docklands. Grymt set och jag var på ett perfekt humör den kvällen. Annars har jag ett fint klubb-minne från ValentineFreedom i London för ett par år sedan... får nog säga att det var där jag blev beroende! |
Har Tiesto varit på Docklands?? Coolt det hade jag ingen aning om...hur länge hann han lira innan snuten kom å satte alla i arresten för att vara drogpåverkade?? |
|
|
| Aendy |
| De stängde inte ner den kvällen, men de omhändertog 12 pers. Inte ens snuten kunde motstå Tiestos set den kvällen. Ett tag stod en av dem brevid mig och vickade rejält på höften ;) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by rayDreamer
Har Tiesto varit på Docklands?? Coolt det hade jag ingen aning om...hur länge hann han lira innan snuten kom å satte alla i arresten för att vara drogpåverkade?? |
Ingen razzia! Dom har börjat plocka folk när man går ut istället för att stänga ner hela stället |
|
|
| Xplorer76 |
Första gången jag va på Ibiza, typ 97 eller nåt, två veckor... vi sov typ inget.
Privilage till 8.00 sen Space till 15.00, hem och villa och sen ut igen runt 22.00... det va helt sjukt.
GSSS förra året va ruggigt bra..
Först körde Lisa Lashes, Tiesto, Fontaine, Okakenfold, PvD, Jules, Picotto, Hardwick..... ganska trevliga timmar.
Ganska trevliga. |
|
|
| RebeL9 |
| E-type live på NRJdagen förra året. Så jag ägde dansgolvet :eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|