|
|
| x-dream |
Tänkte bara kolla och se om ni har några trevliga minnen från partyn med mera.....
Mitt bästa minne är nog från love parade 2000 det rocka fett allså...Vi bila ner dit från lilla Skara till Berlin tog sin tid men det var det värt....Det var en underbar upplevelse att se så mycket folk samlade bara för en sak... |
|
|
| reveal |
| Tiesto i somras. Så in i helvete bra |
|
|
| Aendy |
| Jag är inte så rutinerad på deras stora evenemangen, men måste oxå säga herr Tiesto 30/9 förra året på Docklands. Grymt set och jag var på ett perfekt humör den kvällen. Annars har jag ett fint klubb-minne från ValentineFreedom i London för ett par år sedan... får nog säga att det var där jag blev beroende! |
|
|
| Gaby |
En hel dag på SPACE, Ibiza!!! Drog dit 15:00 och hade skönaste party på ute dansgolvet på dan och senare på kvällen så gick jag in och dansa tills jag inte kunde stå längre 05:00 ...Det kallar jag party!! Ingen aning vem som spelade....
Annars var det nog Godskitchen på Amnesia...tjat tjat jag vet men Tiesto, Fergi och Tall Paul...
I Sverige:
Docklans när Tiesto spelade och Ministry of sound på Stures!!!
Var bara tvungen att skriva allihopa...kunde inte riktigt bestämma mig... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by Gaby
En hel dag på SPACE, Ibiza!!! Drog dit 15:00 och hade skönaste party på ute dansgolvet på dan och senare på kvällen så gick jag in och dansa tills jag inte kunde stå längre 05:00 ...Det kallar jag party!! Ingen aning vem som spelade....
Annars var det nog Godskitchen på Amnesia...tjat tjat jag vet men Tiesto, Fergi och Tall Paul...
I Sverige:
Docklans när Tiesto spelade och Ministry of sound på Stures!!!
Var bara tvungen att skriva allihopa...kunde inte riktigt bestämma mig... |
Det gör inget om du skrev ner allt.....
Skulle vilja ha varit med på Ibiza för att ha sett Fergie måste ha varit coolt..... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|