|
|
| Fokused |
Hallå,
Snart är det dags för vår nya klubb, Move! Varje fredag och lördag mellan den 25:e juni och 31:e juli ska vi hålla till på klubben Stacy i Stockholm och vi vill bjuda in er till 12 förhoppningsvis galna kvällar.
Vore kul att höra vad ni tycker om lineupen? Vi ser verkligen fram emot de namnen iallafall och hoppas ni gör oss sällskap under dessa kvällar.
Mvh,
Your Fokused crew
---
Fredagarna kommer bli mer progressive och trance:

Lördagarna blir mer house inriktade:
www.fokused.net |
|
|
| Gaby |
Äntligen!!!
Nu blir det att hänga på Stacys varje helg!!! :)
Gud vad jag älskar sommarn!! (...men vädret får bli något bättre) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skönt att man kan göra nåt riktigt trevligt om helgerna nu... Har inte råd att resa utomlands så de här blir ett bra alternativ...
Jag ska absolut se Nicola Gala.... Dahlbäck... Är det Dahlbäck som i Dahläck & Krome - Murder was the bass ???
Hernan Cattaneo tror jag blir jäkligt intressant också... sen känner jag fan inte till några i linan...
Vem är Parham... är han bra ;) Haha... Lär ju bli en och annan kväll :gsmile:
Inkfish är ju alltid både trevlig att höra spela och växla ett par ord med... |
|
|
| AC. |
Jag är nog mest sugen på höra Pharam igen. Har inte hört han lira (dåligt kan tyckas)sedan dagen efter luciakryssen, ett set jag var väldigt nöjd med i alla fall. Sen Petter lirade ju riktigt bra senast även det är nog jag vill höra igen :)
Nikola Gala skulle ju vara etgrymt om han lirade Swing to Harmony även om det är tveksamt ;)
Dåligt orienterad som jag är numera i de mer färska artisterna så känner jag knappt igen någon mer förutom Fokused veteranerna ;) |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Dahlbäck... Är det Dahlbäck som i Dahläck & Krome - Murder was the bass ???
|
Han heter Jesper Dahlbäck om jag inte minns fel |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|