return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Tiestoweekend op JIM !

pooley
tijd teveel noebistai?
FredNova
stop aub, geen appelen met peren vergelijken
euh... trance met techno
Phortastic
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik ben toch effe gaan kijken in die thread en zoveel negatieve commentaar heb ik er toch niet gevonden... (misschien 2 mensen die de set echt niet goed vonden). Maar kom ik heb hem (nog) niet gehoord.

Als ik vond dat die set pokke slecht gemixt was, en nog andere vinden dat ook dan zal er wel iets van aan zijn he...
Punt was gewoon da geen kat daarvan spreekt want tis maar Misja.
Maar als Tiesto da doet dan ist drekt geblaat overal. Daar ging het over.
En Misja wordt nota bene gezien als een van de beste mixers in de trance scene. Iedereen maakt fouten, ook Misja en ja ook Tiesto.
En tiesto kan ook gaan draaien zoals bijvoorbeeld ne Cor Fijneman he die daar maar wat staat te staan alsof de muziek hem nix doet en terwijl een stuk pizza opeet.
Als Tiesto da doet zal hem ook wel minder fouten mixen.
eieregooie
quote:
Originally posted by djcresto
ok efkes hierop reageren dat ik mike (ja weeral hij) in een interview zei dat trance mixen veel moeilijker was dan techno mixen.

T ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt, maar er zit wel een kern van waarheid in...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by eieregooie
T ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt, maar er zit wel een kern van waarheid in...

Ik denk het ook...
Ik zie Dave Clarke nu echt nog niet meteen een perfecte trance-set van 3 uur neerzetten just like that. Als hij ff een paar dagen mag oefenen dan wel natuurlijk. Maar dat geld evengoed voor een Armin die een techno-set neerzet! Van de eerste keer zal het niet lukken, maar geef hem een beetje oefening en hij zal evengoed 3 decks kunnen beatmatchen en spelen tegenlijk...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium