return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
lista era tranceplattor

x-dream
quote:
Originally posted by King of Clubs

Jävligt mycket schysst har du, men det största frågetecknet kvarstår:
HurIHelvete mycket har du i hårddiskutrymme?? :):):)

Tyvärr så har jag bara 16 gig....Resten har jag på x antal cdroms....En cirka så där 100-115 stycken.....Så lite jobbigt är det att man måste bränna ut en del då och då....
King of Clubs
Jag hatar att ha lite HD-utrymme. Jag sitter på 11 gig, varav 9 gig är trance och har ingen brännare.
Jag ska dock hotta upp burken snart o då blir det typ 80 gig hd-space :D
reveal
jag har 45+15+8 och det räcker banne mig inte... jag ska köpa en 80 snart tänkte jag
Gaby
Ok då var det min tur... myckcet av det jag har har redan nämts men det jag kommer på just nu är utan att kolla i CD/vinyl högen är:

Chicane-Far from the maddening crowds
John Digweed- Bedrock
Judge Jules-Clubbers Guide to Ibiza
Sander Kleinenberg- Nubreed

Kanske inte ren trance men vart går gränsen? Jag får nog kanske ta och kolla efter vad jag egentligen har...för att vara ärlig så har jag ingen aning!!!

Favvo låten/skivan (vinyl) just nu:
Iio Rapture (taste so sweet) John Creamer/Stephane K & Deep Dish remix

Fan va coolt om man slog ihop alla våra skivsamlingar....skulle bli en del.... :eyes: :eyes: '

Och förresten......Reveal: Har den det server grejen runnit ut i sanden eller har det uppstått problem?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden