return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
ÖRTA Meetup

Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie
awwwwww..... fem (glöm inte Fred_Acler) tappra själar har picnic i stadsparken i Örebro....sen kanske inte alla kommer heller.. så de bara blir 2 :p :p.... gullit :) kan tänka mig erik och tomas sitta där tillsammans på en filt :p neeee felåt... jag tycker de e grymt att ni ordnar ÖRTA :) hoppas det kommer många och att ni får trevligt ;)
Go Amnezia och St_Andrew.. eldsjälarna i det här projektet.

lol:p :p även fast vi bara skulle va 2 skulle hela parken få veta att vi e på ÖRTA meetup:cool:
du e ju oxå gammal örebroare...iaf bott här ett tag juh..så får springa hit å joina vårt gang:cool: så ökar vi medlemsantalet till hela 6 st:wtf: :wtf:
Amnezia
haha oops....orka inte uppdatera sidan så såg inte att st_andrew redan tagit upp dina gamla örebromeriter:wtf: :tongue3
SteveTranz4ever
Meetups funkar ju hyffsat nuförtiden och det har ju vart några tycken genom tiderna... Dock så måste man sätta en tid och plats för meetup under kryssningar vilkets tom. gjordes på den första Lucia Kryssen 2002 men det fungerade inte så bra... Man måste tänka ut den bästa och mest logiska platsen eller helt enkelt fixa ett gott kontaktnät mellan alla som ska med...

Lycka till på eran ÖRTA :p

Kolla in dom små klippen från en STHLMTA som vi hade för nåt år sen.. den så kallade TA-picknicken på min FTP...

Kan slänga upp direkt länkar till ett par av dom video snuttarna här lite senare.... check back inom en timme i denna tråden :D
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla in dom små klippen från en STHLMTA som vi hade för nåt år sen.. den så kallade TA-picknicken på min FTP...

som jag skulle ha kommit på, men inte kunde pga att det blev bytt datum någon dag innan :(
CJ InterCity
tänka sig:D

Jag har faktiskt tänkt starta en MATA topic, Malmö meetup, ett tag nu men så var ni före :p detta är ju en kul grej. Helt klart roligast om man kan ha lite skön musik också, det är ju trots allt musiken som fört oss samman ;)

själv hoppas jag på en Malmö meetup. Sist vi hade meetup i Malmö var det Sipowitz som ordnade allt och han gjorde det så jävla bra, får se om jag kan hitta på nåt i samma stil fast lite mindre :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden