|
|
| Amnezia |
Ålrajt nu ere dags att vi tar å styr upp det här me meetups:cool: ....vi i Örebro tänkte föregå med gott exempel å försöka anordna en liten ÖrTA meetup här i stan=)....dock e vi ju inte så många...4 st tror jag :p :p så borde ju gå å fixa....=)
vi försöker här med sätta en liten trend å kanske få ihop en riktig meetup på kryssen lr likande i sommar.....
förra gången va det ju närmare 30pers där å kanske träffa 10, när vi alla borde ha trängts i nån trapp lr nått
:p :rolleyes:
dags å sätta igång...=)
//ÖRTA crew
:cool: |
|
|
| St_Andrew |
yay, hur många är på av er nu då? och vilka datum passa osv? vi tänkte typ att man kunde ha picknick i stadsparken med lite musik eller så :)
:toocool: :toocool: :toocool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
vi tänkte typ att man kunde ha picknick i stadsparken med lite musik eller så :) |
awwwwww..... fem (glöm inte Fred_Acler) tappra själar har picnic i stadsparken i Örebro....sen kanske inte alla kommer heller.. så de bara blir 2 :p :p.... gullit :) kan tänka mig erik och tomas sitta där tillsammans på en filt :p neeee felåt... jag tycker de e grymt att ni ordnar ÖRTA :) hoppas det kommer många och att ni får trevligt ;)
Go Amnezia och St_Andrew.. eldsjälarna i det här projektet. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
awwwwww..... fem (glöm inte Fred_Acler) tappra själar har picnic i stadsparken i Örebro....sen kanske inte alla kommer heller.. så de bara blir 2 :p :p.... gullit :) kan tänka mig erik och tomas sitta där tillsammans på en filt :p neeee felåt... jag tycker de e grymt att ni ordnar ÖRTA :) hoppas det kommer många och att ni får trevligt ;)
Go Amnezia och St_Andrew.. eldsjälarna i det här projektet. |
:haha::haha:
jenny du är ju för fan gammal örebroare, kom hit ffs så blir det några fler iaf :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jenny du är ju för fan gammal örebroare, kom hit ffs så blir det några fler iaf :p |
ja kanske det :p får se om ni kan träffas nästa gång ja åker upp :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|