|
|
| reveal |
| jag är också nyfiken på deras mixar... men det är nog de flesta här :) |
|
|
| Gaby |
vilket drag det var på det Monday Bar hard floor!!!
Asbra musik hela kvällen!!! Tyvärr så gick det inte att vara där inne eftersom det var så varmt och det fanns ingen luft!!! När ska man fatta att det behövs mer toaletter och bättre ventilation?
Antilop var otrpligt bra och killen efter som jag antar var Tomas Krome (vet tyvärr inte hur grabben ser ut men antar att det var han) var super och lira resten av kvällen. Johnny Boy spelade inte alls så jag antar att Thomas tyckte det var kul och ville fortsätta.
Monday bar funk floor--no comments (do I need to say more?)
Subliminal Floor:
Paul Richards - han värmde ju bara upp dansgolvet...lite för soft house for me!
Paul Jackson var SUPER!!! Jättedrag på dansgolvet under hela hans set!
Erick Morillo får tyvärr minus av mig! Körde bra musik men mixade lite lustigt...hela hans set gick ut på köra hela låtar (låååååååånga låtar) börja mjukt, gå upp, gå ner PÅ VARJE LÅT!!! Man var ju tvungen att nästan stanna till mellan låtarna!!?? :whip:
Festen får varken plus eller minus--jag fick va jag förväntade mig men är jätteglad att polarna (dom som inte ens lyssnar på house/techno/trance utan vanlig krog "techno") uppskattade det och vill hänga på nästa gång det är nån fest! :) |
|
|
| x-dream |
Det låter ju trevligt.......
Coolt att Thomas Krome fortsatte att lira.....Var det tung techno hela tiden från hans sida eller...... |
|
|
| Gaby |
jag skulle nog tro att det var så...
jag sprang mellan golven...tyvärr så stannade jag inte länge på lilla dansgolvet nån gång ...det gick helt enkelt inte, efter 5 min så kunde man bara inte andas!!! |
|
|
| Gaby |
Ifall nån e nyfiken ...
| quote: | =============> VIDEO FRÅN MTV-FESTEN <===========
Tyvärr blev vårt sista mejl försenat på av en krånglande server.
Vi hoppas dock att många hann se bilderna från DFC-festen i Stockholm
som sändes på MTV i lördags och tisdags. Det är dock inte för sent än.
Programmet kommer att gå i repris på MTV Dance Floor Chart
lördagen den 3 november kl 19.00. Don't miss! |
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|