|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
^^^ hehe
tar mtv ens en gång ordet "trance" i sin mun så att säga? |
Jo dom gör juh det....bara det att dom förknippar det med Fragma och Aquagen......
Gaby sorry om jag ratade din info :(
Gav bara min åsikt.....Jippon som det där brukar var dåliga men jag kanske borde hålla käften eftersom jag inte vart på nåt haha :) :p :rolleyes: ;) |
|
|
| Gaby |
Dom här festerna brukar vara otroligt roliga... Så fort Doghouse grabbarna gör något så tar dom hit topdjs, satsar 100 % på ljud och ljus, grabbarna har kämpat mot snuten i mer än 10 år och inte gett upp!!! Monday bar som dom kör varje måndag har funnits i 9 år, det har varit razzia, man har blivit av med tillstånd, polisen har varit där och stört osv osv men dóm har kämpat och kämpat och helt enkelt bytt lokal gång efter gång och kört sitt.
Så underskatta aldrig en fest som dom fixar!!! Ok det här kanske är inget att hurra för om man är ute efter ren TRANCE...men jag lovar att det är värt att dra dit och få nya upplevelser.
men jag förstår verkligen va du menar mindshooter... |
|
|
| reveal |
| vad/vilka är doghouse? |
|
|
| Gaby |
| Johnny boy och Staffan...grabbar som kör Monday bar och andra större fester med utländska klubbar. |
|
|
| x-dream |
Det låter tufft.....Jag skulle nog hålla till i.......
MONDAY BAR HARD FLOOR:
Antiloop (Sthlm)
Thomas Krome (Corb, Sthlm)
Johnny Boy (Doghouse, Sthlm)
Gillar ju antiloop å Thomas Krome...... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|