|
|
| jeremy1984 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka är Chus & Ceballos ? Vad lirar dom ? |
House/Tribal house typ..proddar dom iaf :)
Mycket för segt för min del men :p |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka är Chus & Ceballos ? Vad lirar dom ? |
spanjorer och jag tror att dom lirar house |
|
|
| Laszlo |
hmmm...hinner bara se Beyer innan jag drar till Rumänien - tyvärr kommer jag nog inte ha stålar till att åka upp. Å andra sidan kommer vi se honom på Dance Valley och sommarkryssningen, så det är väl ingen jätteförlust.
Men om någon berusad nisse störtar in i mitt garage med en värdetransportbil så kan ni nog räkna med mig också .. :) Beyer får man aldrig nog av. |
|
|
| EsseT |
Finns det någon vänlig själ jag kan BO hos medans modaybar kör sina underbara fester wheee =) VIll ju vara där
MONDAYBAR :D |
|
|
| Scintilla |
Om jag har råd så vill jag se Fleming den 19:e! Det är enda datumet jag kan, alla andra dagar jobbar jag samma dag eller dagen efter, naturligtvis...
Avis på alla stockholmare som kan välja och vraka fritt... jag skulle vilja se alla, i princip :) Men ok Tracid och Tall Paul har jag ju redan sett och det kanske är roligast att se nån ny.
För oss som inte kommer att åka utomlands, så verkar det ju ändå som att Sverige har en del att bjuda på! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|