return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Svenska folket

x-dream
Ser att det är dax att skriva lite om sig själv.....

Namn:Mattias Östman
Ålder:24 år
Bor:Skara
Jobb:Scan
Lyssnar:På det mesta inom trance/techno
Bästa låten:Jones&Stephenson-The first rebirth
Bästa dj´s:Tiesto, Pvd, Marco V, Fergie,Judge Jules, Picotto and Sven vath
Trevligast just nu:Min datorn

Det var lite om mig...
reveal
quote:
Originally posted by Gaby
Som sagt så har jag precis startat... imorrn så ska jag på en personlig intervju för en dj skola... kommer jag in så får vi se om ett par veckor om jag börjar lira...än så länge så tackar jag nej till spelningar...

dj-skola??????????????????????????
berätta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mindshooter
Jag ska börja försöka lära mig det där så fort jag får mina turntables......

Gaby: Är du mycket på söder? Det finns 2 alternativ vad jag vet...
En butik ligger på Biogatan (mellan Filmstaden söder och BioPalatset, det är som en underjordisk gång mellan dom med butiker) och den heter Space records....dom importerar en hel del bra...fast DYRT! 230 spänn för en platta.....350 för en dubbel CD....Ett bättre alternativ är Mossebacke records som ligger vid slussen.....uppe på backen mellan slussen och medborgarplatsen finns ännu fler branta backar som går upp mot mossebacke....i en av dom backar finns butiken! Skitbilligt och SKITMYCKET skivor......160 spän för en dubbel CD... På mega kostar dom typ 300.....Det är skitlitet där inne och man får liksom rota tinr i massa bokhyllor och skit...men det är kul......man kollar i massa lådor och så...tillslut hittar man nåt cool\bra billigt...
x-dream
Jag brukar köpa skivor ifrån skivhugget i GBG det är inte så dyrt där heller.....Fan vad dyrt att betala så mycket för skivor allså......

Är där jag bor kostar en cd mellan 150-170 spänn och en dubbel mellan 200-250 spänn......Men ta en titt på skivhugget.....
mindshooter
Problemet är juh att du bor en bit bort för att vi ska kunna komma och köpa skivor :( :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden