return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Svenska folket

mindshooter
Fan jag samlar på trance skivor....har inte samlat så länge......Gaby säg till om du vill ha några feta ställen att köpa trance CD skivor på :)

Jag kan posta en lista på min skivor när jag får tid...tar lite tid...ganska mycket :)
Gaby
pinsamt att säga men jag jobbar med hip hop och R&B...jag känner inte musiken på samma sätt så att det blir svårare och då lär man sig mera... men i framtiden så ska jag jobba med trance.
Gaby
quote:
Originally posted by mindshooter
Fan jag samlar på trance skivor....har inte samlat så länge......Gaby säg till om du vill ha några feta ställen att köpa trance CD skivor på :)

Jag kan posta en lista på min skivor när jag får tid...tar lite tid...ganska mycket :)

Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!!! Som sagt så har jag precis startat och är väldigt vilsekommen för tillfället.
hjälp mig med detta...

en annan sak som jag jobbar på...har så dåligt namn minne!!! Kommer aldrig ihåg namn...hur fan ska detta gå??? Tips hur jag kan förbättra det:conf: :conf:
Aendy
Kan inte du komma i lira på vår skola när det är pub där? Allt är bättre än den skiten dem lirar där...
Gaby
Som sagt så har jag precis startat... imorrn så ska jag på en personlig intervju för en dj skola... kommer jag in så får vi se om ett par veckor om jag börjar lira...än så länge så tackar jag nej till spelningar...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden