return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Hoe ver ga je?!!

Glaniskanis
quote:
Originally posted by Henkie_henk
whehe glanis gaat tot het gaatje... :p

ah de arme jonge zat op school (op msn) toen ik al vrij had genome :D Zat ik al weer lekker thuis.. wast nog wel gezellig glanis? :) Met al die nerdvriendjes :p

Ow ow ow
wat wordt er weer geroddeld door de dames van het forum
Leuk theekransje?

New_wave: ik zuig niet ik slik alleen
Blik: Van! IRC!! - <Blik> Ik heb net een speeltje besteld van http://www.stileproject.com/sexcan.html
Henkie: Praat me niet van Nerds ik zie er op een dag al genoeg ennuh btw als ik klaar ben met studeren dan zit jij nog het 1e jaar te doen man. GA ES WERKEN!! :p

Greetz,
Glaniskanis
Henkie_henk
Bek slet ... lol klopt wel een beetje :p

MAAR!! dan doe ik wel van jr 1 tm 60 wat van alles mee.. en dan in GRONINGE.. of AMsterdam :) *oe* *oe*..

whazzup..

Maar t was leuk theekransje.. (toen jij op school zat)
PadgeHog
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha LOL. Op audiogalaxy vind je alles wat je hebben wil. Dat is gewoon de beste.

Ik gebruik zelf ook bijna alleen AG, maar die kan soms best voor een pot traagheid zorgen op de rest van je systeem.. :( alleen waar haal je de stuff weer vandaan die je met AG wil gaan zoeken kerel?:)
Little Theseus
sja, om nog even terug te komen over hoe ver je kan gaan...
ik ga over een maand voor vier dagen naar een kliniek als proefpersoon om nieuwe medicijnen te testen. De medicijnen zijn vrij licht en daardoor vrijwel risicoloos, ik moet daar alleen nog even blijven om te kijken wat de eventuele bijwerkingen zijn.
Dat hele geintje levert me 2000 piek op.
Kan ik eindelijk turntables kopen!!!
DJ_Massive
Zow! wat gaan ze dan allemaal op je uittesten ??

rattegif ?? uhm..:stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland