return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Skitsnack

Aendy
Pallar inte paja de andra trådarna med flumm... skulle bara vilja höra... är det någon här som träffat någon normal holländare någonsin. Umgicks med en bunke sådana i helgen och de var inte mycket bättre än de jag mött tidigare... faen inte friska någonstans.
Aendy
Det var ingen som var på Moonflower på Docklands eller?
rayDreamer
Har aldrig umgåtts med några Holländare....däremot har jag varit på samma båt som några av dom galningarna...deras språk kanske låter snyggt!! det låter som dom bara slöddrar en massa slang ju!! hajjar inte ett ord!! :)

Sen röker dom ju på som f*n. å vad dom gör ute på klubbarna vill man kanske inte ens veta...
Dj_Irish
En kursare till mig var utbytesstudent från Holland. Han var rätt normal faktiskt. Han berättade däremot att Holländska antagligen är det enda språket i världen som har ett gemensamt ord för att vara full och drogpåverkat samtidigt. Nu minns jag typiskt nog inte vad ordet var men jag tyckte det var jävligt roligt när jag hörde det :)
Gaby
Holländarna är ju dom roligaste club people jag träffat!! Alltid på G och glada. Gillar att parta. Ok visst det är mycket droger runt en holländare men inte överdrivet då dom kan hanskas med det, till skillnad från många svenskar...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden