return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Tiesto STHLM, 21 September

mindshooter
Ok...Här kan ni som vill forsätta diskussion om att denna underbara snubbe ska spela på Cafe opera där det FÖR ÖVRIGT är ING 23 års gräns göra det! ARGH!
Keep it going.....
303
hmm jodå nog allt är det 23, men vad hände med ryktet att det endast är ett promogig?? Med fuxkin antiloop? Jag menar, det är ju inte direkt en lokal att släppa lös sig själv i...
Aendy
Faen vad Svarje threaden rann iväg bara över en helg... måste ta mig ett par timmar så jag kan läsa igenom den. Ångest på Cafe Opera... kommer de ens släppa in en om man kommer i dansvänliga kläder? Och Antiloop... jag hatar dem live. De ställer si längst bak på scenen, drar igång rökmaskinen framför dem och sedan lirar de... man vet inte ens om det är dem eller bara nån stand-in för man ser ju faen inte ens dem. Oxå varierar deras sets nåt så grymt i kvalitet. Nåväl... får la ut och jaga biljetter nu då... men de säljs väl knappast på Saturn?
Aendy
Måste bara tillägga att jag är lite stolt :~) över att min Svarje blev så stor... tycker nästan den bör låsas som en klassiker eller nåt. :)
rayDreamer
23 års gräns!! suger!!
Fan va ruttet!! När han äntligen hittar till Sverige så ska dom förstöra allt det roliga med 23 års gräns!! F*N!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden