return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 
Tiesto STHLM, 21 September

Aendy
Mannen... du börjar låta mer och mer desperat på en riktig fest... faen... du får se till å hitta nåt hemma i Skåneland/Danmark så du får dansat av dig lite... tips... dra till In... där kan det inte gå fel... ta en bil över bron med lite folk och sen dansa till du stupar och sen är det bara att köra hem igen. Annars gå in på Relapse i Malmö... har bytat lokal så du hittar inte adressen i tele-katalogen bara tel#... de har flyers om evenemang i regionen... och en MASSA feta kläder.
Gaby
quote:
Originally posted by Aendy
Jag lovar att jag ska dra med så mycket folk av det rätta virket som möjligt... TA´s ska faen se till att hålla fortet på Cafét... GODAMN!

Jag tänkte snacka med Johnny på doghouse. ska be honom köra infot för deras medlemar. Dom kommer inte att förlora något på det eftersom det inte krockar med deras grejer. Jag ringer honom imorrn... Det är skönt folk!!!
Aendy
Tips på lokal i Malmö: Druid-orden vid Lilla torg... de är desperata på att få in pengar till sin lokal så där brukar man få köra allt möjligt...
reveal
quote:
Originally posted by Aendy
Mannen... du börjar låta mer och mer desperat på en riktig fest... faen... du får se till å hitta nåt hemma i Skåneland/Danmark så du får dansat av dig lite... tips... dra till In... där kan det inte gå fel... ta en bil över bron med lite folk och sen dansa till du stupar och sen är det bara att köra hem igen. Annars gå in på Relapse i Malmö... har bytat lokal så du hittar inte adressen i tele-katalogen bara tel#... de har flyers om evenemang i regionen... och en MASSA feta kläder.

hehe, ja så är det nog
när du kommer ner nästa gång får du fan visa de grymma ställena
rayDreamer
Men va e det här?? Ett jävla VIP jippo?? Kavaj?? va fan?? på ett trance set?? Lägg av!! Kostymnissar som ska digga till Tiesto...e det bara överklassen från Lidingö som ska komma eller?? Stackars Tijs...han lär få uppleva sin sämsta spelning någonsin!!

Kanske lika bra att man inte ska dit...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden