|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by Proximus
dj:ar för jakes spooky spooky spooky helloween
weeeeeeeeeeeeee
|
Bra där Proximus du är upplärd av den bästa :toothless |
|
|
| swe_Trancer |
nu ska det fan funka!!!:mad:
 |
|
|
| Glorie |
swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka :p :)
Zliten, hehe, aaa det låter bra det! :) jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån :p rå :D
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? :) jag måste ha trott att du var äldre :D ja trodde du var över 25 :D men jag ser att jag kanske hade fel.
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) |
|
|
| Zliten |
| quote: | Originally posted by Glorie
swe_Trancer, weeeeeeeeeeeeei, den funka :p :)
Zliten, hehe, aaa det låter bra det! :) jag e dock rädd för fiskar om de inte är tillagade, så ta inte med dig en sån :p rå :D
Sand Leaper! Ah, trevligt.. hade inte sett dig på bild.. men hur gammal är du egentligen? :) jag måste ha trott att du var äldre :D ja trodde du var över 25 :D men jag ser att jag kanske hade fel.
och jag tycker ni, sthlmsnissar alltid drar till Mc Donalds efter ni har festat :D hehe, rätt skönt iofs ;) Amplifire påminner mig mkt om en annan välkänd figur inom trancekretsar :) |
Haha näää va inte rädd för att jag ska ta med några fiskar..
men bli däremot :nervous: över att jag kommer ta en fisketur därnere.. men du behöver ju inte följa med.. :D
PS: Vi Sthlm-are äter väldigt mycket på Mcd kan jag tilläga.. :tongue3 |
|
|
| swe_Trancer |
Om nån känner för att onanera till min bild, så tillåter jag det...
;) :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|