|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by teski
När vi ändå snackar bilder... må jag säga att din sig håller toppklass... Men behövde du verkligen skriva den var gjord i M$ Paint?? :haha: *lol*
Extremt good job mister Ekholm :D |
Ja det måste jag, så att alla vet det :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Nicke
Ja det måste jag, så att alla vet det :p |
vet vad? ;)
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vet vad? ;)
Balla fakta: Nästan varje gång man tar en godis ur min påse jag köpte på båten från Tyskland så får man en med vinbärssmak, vem fan vill ha det? Stefan är vittne...han fick typ tre på raden förut....spelar inger roll hur många man tar. Ändå så är det inte fler såna än någon annan smak om man tittar efter... Jag har precis fått två i rad och precis nu innan jag skrev dom sista orden här så fick jag min tredje. |
hehehehehe... e du säker på att det inte bara e godis med vinbärssmak i ;)
kanske bäst att göra en andra koll på det du...
och e det inte så, så ringer jag ghostbusters på direkten :D |
|
|
| teski |
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* :whip:
Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? :) Inget illa menat nu NikkePikke (;
Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by teski
NikkePikke, Mjo det har du iofs rätt i.. men du tror inte att det syns? *lol* :whip:
Mindshooter, Vi pratade om att Nicke inte behöver skriva att hans sig är gjord i Paint... Tycker det syns iaf *lol*
Gör inte duh? :) Inget illa menat nu NikkePikke (;
Och Må säga att du måste ha mkt fritid *lol* som lägger märke till det där *lol* |
hehe jag förstod att den var gjord i paint ;) bara jävlades med honom eftersom han ville att alla skulle veta :p
Fritid och fritid....det ingår i mina dagliga sysslor att ta reda på sånt där....nu fick jag upp en citron...mums |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|