|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja känner bara inte för att lägga upp en bild till allmänt förfogande... |
Guess this would be a reason.
Av diverse anledningar så kommer nog inte jag heller någonsin figurera med bild häromkring. Inte någon tydlig iaf :) |
|
|
| ScuL |
| jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har faktiskt bilder (i dåligt kvalität) av glorie men ska inte posta utan hennes tillstånd |
hmmmmmmm...wtf? :D har du??? :) från Qontact eller vaddå? :)
Aendy.... hohoho... jäklar, jasså ja skrev så!? :) njaaa... ja kanske faller för grupptrycket :) får se
teski, joooe... ja har säkert 40 bilder på mig själv på datorn :) men ja kan inte posta vasomhelst :D eftersom vi har minderåriga här.. haha, skojar bara ;)kan scanna in ev bilder å slänga upp på min ftp senare, när ja framkallat rullen från superhelgen i Örebro :) tror nog ja fastnade på kort, trots att ja hatar kameror :) så kanskeeee... kan ja ta nån sån bild.. eller så får vi vänta lite längre :) :) :) |
|
|
| dbl |
fick en adress till en sida med bild på dig en gång glorie ju, men den bilden va ju så liiiiiten :/
såg ju knappt något.. så jag vill ha en större bild :) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmmmmm...wtf? :D har du??? :) från Qontact eller vaddå? :)
|
japp :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|