|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
Norrländska? :p Har aldrig hört förr iaf :)
Klart det ska vara lite smörsmak på popcorn ;) |
klart de e norrländska. ;) sjukt vanligt ord :p :p men de e ju inte lätt för nån som är från skåne ;)
hur kan de spela snakebytes låt? what? det finns väl flera danceversioner av den vad jag förstått? |
|
|
| montana |
| kan finnas nåra vägar om hur dom fick fram den, ett, nsakebyte har skickat runt den, två, nån på radiostationen har laddat ner låten och spelat den |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag hittade inte din tråd om din mix på Haiducii så jag postar här istället.
JAG HÖRDE NYSS DIN MIX PÅ RADIO .. på lokalradiokanalen HIT FM här i växjö hörde jag just din mix på Dragostea din teí... ascoolt :) |
Hahaha...är det sant? Jag har inte skickat runt den som nån sa, det skulle jag aldrig få för mig. Är du säker på att det var min mix? Jag "snodde" nämligen ett parti med röster från en annan remix så det kan vara den som det låter som. Iofs så la jag väldigt skumma effekter på rösterna och den riktiga refrängen är inte med i min remix utan bara maya hee maaya hoo, så det är ju ett kännetecken på att det kan vara den såfall. Om det nu är min remix så undrar jag varför de spelade den..får dem det??? det är ju en bootleg för bövelen... |
|
|
| mjz |
hmm... det lät ju väldigt mycket pop corn iaf... men lite mer salt och aningen mindre smör skulle nog inte skada... :p
hehe, när vi ändå snackar haiduchi... i söndags morse (runt klockan 13) var jag och en kompis (som också har sett rotti's tolkning av låten) på väg hem efter lördagens eskapader, och precis när vi svängt in på ett fullt torg kommer det förbi en volvo 240, med dundrande bas, självklart spelande dragostea din tei, och i sitter en 40-åring med bakåtslickat hår och solbrillor (i storleksordningen kyrkfönster) och sitter och sjunger med... :)
jag vet inte om det var trötthet, eller bakfylla, eller om det verkligen var så kul, men iaf tittade vi på varandra och började asgarva där mitt på torget... efter några minuter kom vi nog på att folk stirrade för då vart det ännu värre, men då började vi iaf röra på oss igen... det går fan inte att sluta skratta när man väl kommit igång så där... :tongue2 |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Hahaha...är det sant? Jag har inte skickat runt den som nån sa, det skulle jag aldrig få för mig. Är du säker på att det var min mix? Jag "snodde" nämligen ett parti med röster från en annan remix så det kan vara den som det låter som. Iofs så la jag väldigt skumma effekter på rösterna och den riktiga refrängen är inte med i min remix utan bara maya hee maaya hoo, så det är ju ett kännetecken på att det kan vara den såfall. Om det nu är min remix så undrar jag varför de spelade den..får dem det??? det är ju en bootleg för bövelen... |
jag tror jag är bombis ... vad hette mixen du "snodde" från?
jag måste kolla.. kan iofs höra med Hit fm.. tvivlar på att de sitter här på TA å laddar ner låtar :)
Hit Fm är som Absolute Dance 34 på repeat dagarna i ända .. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|