return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
sweta fototävling

chjo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Seriöst... hur många känner nån som gifter sig ?
Slopa ! ;)

Jag ska gifta mig 2 ggr i sommar.. slå den:toocool:

Sen bröllopsresa, då ska jag knäppa mitt bidrag.
RebeL9
tycker också det ska vara nya kort. blir så stort urval om man får ta med gamla.
Amnezia
najs det här....rååkar ju ha en digikam till å me...:cool:

va ere som gäller nurå??...nya bilder å deadline 8/8???....puh gäller man hittar på nått najs i sommar då:cool:
EsseT
quote:
Originally posted by chjo
Jag ska gifta mig 2 ggr i sommar.. slå den:toocool:

Sen bröllopsresa, då ska jag knäppa mitt bidrag.

TVÅ Gånger?? men... Det är INTE tillåtet FY haha =) hur hade du tänk genomföra det???

GLORIE: Jag är med på fototävligen :)
Ska det vara i olika kategorier? HEHE ? Tycker det ska vara nya kort
Måste bara fixa en kamera på något sett =)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Smekbar
edit: en viktig fråga är hur pass seriös tävlingen är, och vilka regler som gillar för bilderna... Med hur seriös den är är då förstås hur avancerade regler den ska ha, t.ex. hur långt får man på i post-processing? Mitt förslag är då att man inte digitalt får ändra bilden på något sådant sätt som man inte kan göra i ett vanligt mörkrum. Dvs kontrast- och saturations-justeringar får göras i viss mån samt ytterst små "reparationer" (som att ta bort damm t.ex.), men det ska va små sådana, och inget mer, eftersom det då inte längre är en fototävling. :)

Håller med !!!

quote:
Originally posted by EsseT
TVÅ Gånger?? men... Det är INTE tillåtet FY haha =) hur hade du tänk genomföra det???

GLORIE: Jag är med på fototävligen :)
Ska det vara i olika kategorier? HEHE ? Tycker det ska vara nya kort
Måste bara fixa en kamera på något sett =)
Ja du får fixa en kamera på något sÄtt :) Men det är ju inget tvång ;) Inte ens att delta i alla kategorier :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden