return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
sweta fototävling

RebeL9
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Sen hoppas jag inte många går förblindat efter bara bilder som har en extrem kvallitet med snorigt hög upplösning å allt de där utan i många fall av kategorierna vilka som har bäst valda objekt på kortet... en skit kamera med en bra fotograf kan ju tex ta ett bättre porträtt kort än en dålig fotograf med superkamera...

håller med. Många går oftast enbart på skärpa, ljus osv. Tycker att motivet är minst lika viktigt.
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sen kan man ju faktiskt tjuvkika på varje bild vem som tagit den geom att kolla vad filnamnet är på bilden... De ska vi inte heller göra ! ;)

ska göra ett litet script som döper om bilderna, så inget sånt fusk inte ;)

men däremot att folk kan rösta på sina egna.. hmm borde inte vara nån som sänker sig så lågt för en liten sketen tävling :p men iaf, kan typ moderatorn se sånt? inte för att han ska sitta o kolla igenom varenda men han kan iaf göra några stickprov så e jag säker på att ingen vågar :)

annars kan ju alla säga vilka dom rösta på eller nått.. fast då kommer ju alla bara tjuvkika på det kasnek... hmm.. klurigt :p
Smekbar
alltså... jag tänker rösta på de bilderna som jag tycker är bäst, för det e väl det tävlingen går ut på..? är det då omoraliskt att rösta på en egen bild ifall jag skulle tycka den är bäst? kan inte jag tycka... tror dock inte att jag kommer tycka någon av mina är bäst, tycker inte att någon av de bilderna jag skickat in är speciellt speciella :) så, rösta på de bilderna ni tycker e bäst, och om det skulle vara er egen, spela roll... tycker jag iaf :)
Glorie
quote:
Originally posted by Aendy
Kanske bättre att ha skrivit att maxmåttet är 800x600.

jo.. de e mycket som jag/vi hade kunnat vara tydligare med i början...

men till nästa gång.. :rolleyes:

ang. de me att rösta på sina egna bilder...går ju inte att förhindra så att säga. jag kommer inte rösta på mina egna iaf.. roligare om jag inte gör det tycker jag. aja. inte är det nån fajt om vem som vinner/får flest röster... iaf så spela roland :rolleyes:

nu har tiden GÅTT UT !
jofawe
glorie.. jag kom precis hem från halmstad ska skicka bilderna omedelbums till dig!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden