return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
sweta fototävling

Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
alltså man får väl beskära bilderna, så länge de är 800*600 eller? vad har vi sagt om det eg?

sista dan e söndag... helst innan 18.

Det är klart man ska få beskära bilderna...
Glorie
jag hänger extra mkt på IRC nu för att folk ska kunna skicka in bilderna....:) pust

senaste dag och tid att skicka in är söndag den 15/8 kl. 18.00 sharp.

hittills har bara fem skickat in, vilket är lite tamt tycker ja.. kom igennnn nuuuuu så de blir lite match :D
St_Andrew
glorie, jag kommer iaf oxå med bilder...

ska bara välja ut vilka, är ju så svårt när man har så många bra bilder att välja på som passar perfekt i katekorierna :rolleyes: :p
Laszlo
quote:
Originally posted by St_Andrew
glorie, jag kommer iaf oxå med bilder...

ska bara välja ut vilka, är ju så svårt när man har så många bra bilder att välja på som passar perfekt i katekorierna :rolleyes: :p

hehe...jag hade också ett drös med skitbra bilder, dock inga som passade i katerogierna särskilt bra :|
Glorie
jahapp, gott folk.. då e det mindre än 24 h kvar till sista möjligheten att skicka in bilderna. I morrn sönda börjar jag pilla med bilderna och skapar trådar efter det.

e-posten kan erhållas om ni frågar efter den via pm. annars ska ja försöka va mkt på irc samt att de som jag har på msn/icq kan skicka däröver...

har varit lite tyst från P4z tycker jag... hmmmmm vars e du?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden