|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by chjo
Var det sagt att vi skall skicka samtliga bidrag till Glorie?? Ska tävlanden hålla sig till en viss upplösning, så slipper Glorie, eller vem som håller i det, ändra det.. surt om alla bilder har olika storlek?!?
|
jag ska fråga om nån som har vanlig e-post som går direkt till datorn kan ta på sig att få bilderna...smidigare så. :rolleyes: typ steve. ja skulle gärna ta emot alla bilder, men jag har bara webb-e-postadresser :p
men den idén om förutbestämd upplösning etc. är självklar. Sen får man inte lägga till en kantram på 2 px eller så heller... det gör ju att man ser vems bilder som e samma persons så att säga... eller att de ser snyggare ut eller vad som. ska man få beskära bilderna så länge man håller sig till den givna storleken på vi säger 800 * 600? kan man väl få om det e nån konstig vit linje längst ner på bilden.
sen den där infon (vilka kameror vi anv) den kan man skriva med i mailet till steve? och att han publicerar den infon i en lång jättebamsing-post :)
kan ju bara tillägga att jag i torsdags tog mitt musik-bidrag :crazy:
abstrakt (ja vi döper om den kategorin dbl ;) ) har jag också klart... ev. sommar men jag är inte nöjd. Dock står jag och stampar med "Roligt" "Om mig själv" och "porträtt". |
|
|
| Glorie |
hahaha, sluta posta... jag vill inte vara med snart :p
ne men allvarligt.. ska du visa dina bidrag redan nu? neeeee.. tänk om andra snor dina idéer? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahaha, sluta posta... jag vill inte vara med snart :p
ne men allvarligt.. ska du visa dina bidrag redan nu? neeeee.. tänk om andra snor dina idéer? |
Eller snor bilden direkt :p Det var jag som tog den bilden! :toothless |
|
|
| hustler |
Vadå sluta posta?
Jag tänker inte vara med i någon tävling, såg foto tråden och tänkte helt enkelt visa mina bilder.
Ni får gärna sno bilderna om ni vill. Men ni kommer inte sova gott om natten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|