return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 
Above & Beyond topp 5

tobo99
quote:
Originally posted by hustler
Ser att många nämner Madonna låten, någon som vill uploada till Steves ftp? Har fan inte hört den..

Uppar...
Glorie
quote:
Originally posted by hustler
Bra där CJ du glömmer då inte en grym låt :D

Epic skall inte förkastas ;)

glömde inte heller den egentligen. den e finfin. Dock var det en topp 5-lista och då kvalade den inte in för mig. Jag stod och valde mellan den och Day One, vilken som skulle bli min bubblare och då blev de till slut Day One.

ang. Madonna-låten så tror jag man tycker den är bättre om man verkligen gillar madonnas låtar som jag te.x. gör skarpt :D Finns det nåt album som hon gjort som inte e bra? i vilket fall... va jag vet så blev hon så glad över A&B's remix (hon tyckte den var asbra) att hon ville att den skulle bli den officiella dance-versionen så att säga.. och hon visste inte på förhand att A&B remixade den.. nåt sånt var det.
montana
lite offtopic:
glorie, jovars, den är bra och jag gillar den mycket, den skulle vara typ 6:a på min lista men som madonna fan som jag är så tycker jag att det finns bättre remixar av hennes låtar,

till exempel
the power of goodbye (luke slater remixes), där luke körde sin egen väg och gav os väldigt tech:iga number som är ganksa unika
ray of light (sasha remixes), mäster sasha's underbara underbara remixar på ray of light, och det bäsat är att det finns en breaks version och en 4/4 version
justify my love (william orbit remix), en downtempo house-grej som jag älskar, det är inte mycket som har ändrats utan det är utbyggnad av originalet
drowned world/substitute for love (bt & sasha remix) , mmmmm..., mäster sasha & bt gjorde en spirituell resa av en av madonna bästa låtar, underbar
bedtime story (orbital remix), denna är bara rent ut sagt skum, men orbital har arbetat ut en najs grej av denna låt
secret (junior vasquez remixes) , denna är mer på den kommersiella sidan men den är känd, fär det var just radio editen av som var den "snabba versionen" av videon
också nåra av dom bästa bootleg remixarna
music (shane 54 pink flood remix), så vitt jag vet så glömde shane att lämna in denna remix för music remix tävlingen på acidplanet.com, men det läckte (tror jag) och jag är bara glad för det eftersom att denna är en skön tribal/prog historia, bra jobbat
bedtime stories (deep dish remix), det som är bra med denna är att den är en utbyggnad och inte en total renovering och den är en underbar historia, finns som whitelabel
hustler
quote:
Originally posted by tobo99
Uppar...

Tack!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden