|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Glorie
:conf: konstruktivt? det är ju precis va du får?
[/list] |
Det var typ som din kritik jag menade..lite mer "gör si eller så, och tänk på att det o det ljudet kanske skulle vara si eller så istället...o köp en glass"
Eller nåt :eyespop: :tongue3 |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
:conf: konstruktivt? det är ju precis va du får?
|
konstruktiv kritik är när man mer förklarar hur man kan förbättra saker och så...
det är inte som typ "detta e ju hel bra" eller "fan va kast"
det låter bra.
gillar den lite halv skumma melodin
vid 03.23 när allt kommer igång låter det alldeles för rörigt imo.
samma sak när allt kommer igång andra gången.
e ganska seg/trött nu, så inte så värst bra på att kommentera när jag e det.. men detta får duga.. iallafall nu.. heh |
|
|
| GyLLe |
gillar den skarpt!!!
men piano slingan skulle kunna vara i en mörkare ton.. (fattar du vad jag menar=) |
|
|
| St_Andrew |
| den var bra, har tyvärr inte så mkt konstruktiv kritik att komma med =/ |
|
|
| Vizay |
den e jäkligt mörk den här låten å det gillar jag skarpt.
dock tycker jag personligen att det fattas lite i kicken, känns som att frekvensområdet 70-100hz e väldigt dåligt representerat i kickljudet vilket gör att den känns lite klen
mixningen känns aningen grötig också, kolla upp om du kan skära bort lite överflödiga frekvenser osv för å få det hela lite renare.
percussiondelen känns lite väl statisk också imo, försök skapa lite mer variation...kanske lägga till några element under maindelen av låten osv :)
förutom dessa saker så tycker jag låten e grym, gillar som sagt det mörka soundet över det...påminner lite om brainbug - nightmare utan att för den delen låta likadant :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|