|
|
| St_Andrew |
fyyyy fan, tjeckien utslagna :S:S:S
hoppas portugal vinner, hata destruktiv fotboll a la sverige :p
| quote: | Originally posted by Aendy
What? Som Cantona säger: "Luck has nothing to do with it". Det är bara så att the harder you work, the luckier you get. Konsekvent man-man i alla matcher, då får man slita kan jag lova! |
jo fast o andra sidan hade tjeckien lika gärna kunna göra flera mål i ordinarie matchtid... |
|
|
| Kamelen |
| jag fattar inte.. tjeckien hade maximal otur..och grekland maxtur :( .. men men.. ibland är det väl så..synd bara att i en em-semi :( .. jag sa innan EM att tjeckien och portugal kommer mötas i final.. fick nästan rätt =).. hade hoppats på 5-5 efter 90 min.. 7-7 efter första kvart på silvergoal... 11-11 efter andra .. sen så gör de tusenfemtiosju straffar var..och alla sitter såklart.. så båda lagen kommer överens om att dela på guldet.. det hade vart bra.. |
|
|
| Kongo_kim |
håller på underdogen Grekland.
vete fan om det var här eller något annat forum då jag sa att Grekland är en blivande stornation inom fotboll |
|
|
| ShyTrance |
| go Portugal!! hoppas dom vinner em :) |
|
|
| reveal |
| För varje match som Grekland vunnit har jag tänkt "Va? Ok, det var det värsta, men nästa vinner dom inte". Va fel man kan ha :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|