|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
sant!
men men nu är det redan kört, livet går vidare, vi ska fan inte vara lika värdelösa som italienarna :) |
Dock så gjorde Aftonbladet (Sveriges svarta får) ett gott försök idag på sina löpsedlar "HÄR FUSKAR HOLLAND" stog de typ...
Fan låt killen kissa om han vill de... okej regler är regler...
:p |
|
|
| Virus |
| quote: | Originally posted by Smeagol
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! :whip:
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
Haha, jag vet. Dom är helt tappade dom där RAI-journalisterna. Framförallt den rakade snubben. Han tog den där Tottitröjan som en personlig förolämpning och var helt överlycklig när Sverige torskade. Fyfan. Sen har vi den där Pollacken som hävdade att Sverige inte bara snuvat Italien, men att vi gjorde en läggmatch mot Lettland i kvalet.
För att inte nämna dom billiga skämten och low-tech effekterna kombinerat med Eurodisco innan och efter pauserna. Men värst av allt är den där förbannade Eurovisionstudion dom sitter i.
Dock måste jag säga att kvaliteten på matchkommentatorerna är mycket bättre än i Sverige. Dom gör en massa smarta analyser. |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Smeagol
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! :whip:
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
:haha: :haha: :haha: dom är störda! |
|
|
| Kongo_kim |
| semifinal 1 mellan Portugal - Holland har nyss börjat |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|