|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Glorie
Zlatan var GRYM! Isaksson också... även Henrik Larsson :) ja trodde innan EM att de var Ravelli vi hade i mål... men ne ne.. sen trodde ja hedman.. men icke? aja |
Skäm inte ut dig mer Glorie :haha:
Njae men det är inte lätt det där, Isaksson är en sjukt bra målvakt.
Trots att jag tycker att det var synd att SWE torskade så unnar jag Holland vinst, de var tekniskt sett mkt bättre. Synd bara att matchen avgjordes på straffar. :crazy: |
|
|
| Kongo_kim |
fruntimmer alltså ;)
Isaksson bevisade vilken stor målvakt han är. Synd att han ska skäljas för enbart pinsamma 15 miljoner. I mina ögon är han värd säkert 50-75 miljoner. Men men alla kan inte få Zlatan pengar.
Och sen åkte Danmark ut igår efter 3-0 mot Tjeckien. Jag undra vad som akn stoppa detta lag. |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Skäm inte ut dig mer Glorie :haha: |
hehe påtal om att inte vara så insatt. när de körde sin första match mot bulgarien så undrade jag vart den där killen med rasta håret tagit vägen :rolleyes: (henke altså) och så slog det mig att han också hette henke larsson precis som den där killen som har rakad skalle.. hmmm connection? :)
men altså om man är som jag och bara kollar på typ EM matcher och VM hockey och sånt så är det inte så konstigt att man inte hänger med lika mycket :) |
|
|
| Smeagol |
$#%$#$&$&^%(&%%^&(
^^ For att fatta mig kort.
Blir sa lack pa Italiensk TV!! :whip:
Under forsnacket:
- Vi haller pa holland har maste vi val saga?
- Vi haller pa det sportsliga laget.
- Allmant skratt
De agnar tio minuter at att zooma in "totti 2-2" trojan pa laktaren, som man sakert sag i Svensk TV med, och tar det som bevis for att matchen var uppgjord.
De ber en journalist pa stadion att prata lite med de svenska fansen och foroka provocera dem till att saga nagot om italien.
Studio: Vad sager de?
Reporter: Inte sa mycket, de pratar mest om matchen mot holland nu.
S: Men vet de att du ar italienare?
R: Det star "RAI" pa kameran...
tillbaka till studion dar man drar slutsatsen att svenskarna har gjort en "biscotto" (uppgjort typ), ar nojda med det och inte tycker att det ar konstigt.
For att inte tala om nar kommentatorn i matchen Italien-bulgarien spontant skriker ut "SLANG DIG" nar Vieri (tror jag) tar ett daligt avslut i dalig vinkel i straffomradet.
Sen far man val saga att sverige hade lite tur som nade forlangning?
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by Smeagol
$
Sen en fraga, kanske mest till var fotbollsexpert kongo kim:
Nagot i Euro 2004 forumet namnde att zlatan funderade pa Juventus. Ar det nagot jag kan hoppas pa eller losa rykten? Har nagon hort nagot? Skulle vara sa gott! :) |
Väldigt lösa rykten tror jag. Han blir nog kvar en säsong till i Ajax |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|