|
|
| Cloudburst |
| säger bara :toothless |
|
|
| NooN |
Underbar match, helt klart!
Fan, man vill vara Allbäck nu asså... Tänk att få slå in ett mål medans den ENORMA svenska klacken sjunger nationalsången *ryser*:nervous:
Wonderful, wonderful, wonderful! |
|
|
| reveal |
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
5-0 :D :D :D |
|
|
| Laszlo |
5-0 - det får väl klassas som godkänt....typ.. :) Men när folk redan nu börjar snacka om EM-guld blir jag fan nervös.
På fredag blir det värre...förlora de två nästkommande matcherna, och det spelar ingen roll om Sverige så hade vunnit med 184-0 idag.
Det var helt fantastiskt att sitta bland 100-talet euforiska blågula fans på studentpubben och heja fram Sverige. Vilket jävla levande det var.. :)
Och på fredag har de lovat oss, trots att de egentligen har sommarstängt, att ha öppet hela natten, om Sverige piskar Italien. Och lasseman skulle få lira trääääns och hip-hop hela kvällen (iofs blir jag nog tvungen att spela Markoolio vart fjärde låt, men det är något jag kan leva med :D)
HEJA BLÅGULT! Zlatan is teh king!!! |
|
|
| montana |
| laszlo, det är väl fan klart att du ska lira mera mål & in med bollen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|