|
|
| beaversweede |
en fråga som bara ploppade upp sådär..hur hittade ni egentligen hit till TranceAddict var det genom nån kompis eller bara genom ren slump.
Jag kan säga att det var ren och skär slump att jag hittade hit,, och tur var väl det :D |
|
|
| dbl |
| fick adressen av en för att ladda ner musik... alltså på huvudsidan då... sen hittade jag forumet efter ett bra tag... och sen har jag varit här sen dess |
|
|
| Try |
| Jo men det är ju ungefär så. Jag har hört / sett ordet Tranceaddict länge. Ett tag var det så att jag laddade hem massa musik härifrån.... Men det tog ett par år innan jag kom på att jag kom på att jag borde bli aktiv här. |
|
|
| St_Andrew |
jag har laddat ner musik härifrån ganska länge men aldrig tänkt på forumen, men så fick jag ett tips från en kompis om forumen, så då gick jag med här :)
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=111256 *nanana* :p
ska dock citera våran mod här :)
| quote: | Originally posted by reveal
jepp, en gammal klassiker i repris :p finns ju många nya nu som har kommit hit |
|
|
|
| SteveTranz4ever |
Åhh en gammal goding poppar upp igen... tror denna har vart uppe ett par ggr.
Men iaf. letade trance på nätet för nedladdnign och jag hittade trancEaddicts download sidor och jag var som i eld å lågor när jag hittade alla videos han hade uppe då... säkert 30-50 videos som jag tog hem på raken...
Surfade runt här några månader innan jag signade upp mig [Apr-18-2001]... sen tog det väl ytterligare några dagar innan man började skriva på forumet också...
Då fanns det bara några få internationella avdelningar :)
Några år har gott och jag e kvar :D Lär stanna ett bra tag till också :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|