|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag hitta hit genom doter (som jag var me på Trance Energy i feb 02 först... (lärde "känna" honom via t.nu och Trancegirls |
Tn-girls forumet dominera totalt:cool::happy2: btw finns det kvar??:p:wtf:
hum minns inte hur jag hamna här..men står jag regga 02 så kan mkt möjligt ha varit genom T.nu å T-girls forumet...
där hitta ja både glorie,doter ac å gänget;) :cool: |
|
|
| CJ InterCity |
| Har ladddat ner musik och skummat igenom forumet sen i somras 2003 men så kom det en topic som jag var tvungen att svara på, och sedan blev man fast helt enkelt :D ja ni vet själva ;) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Tn-girls forumet dominera totalt:cool::happy2: btw finns det kvar??:p:wtf:
hum minns inte hur jag hamna här..men står jag regga 02 så kan mkt möjligt ha varit genom T.nu å T-girls forumet...
där hitta ja både glorie,doter ac å gänget;) :cool: |
hehe, jag veeeet... jag tog beslutet att radera det för all framtid för några månader sen faktiskt :):( helt klart bästa forumet around ;) AC fråga faktiskt om det var kvar, för bara nån dag sen. rätt roligt :)
esset.... ohooo.. jag trodde du hade en referral från jaybee eller steve. :) |
|
|
| MojjMojj |
| Jag hitta detta ställe genom min dårvarande klasskamrat Vizay, titta första bara omkring på sidan i ngn månad innan jag regga mig. Stenhårt forum som jag inte kommer släppa taget om på ett tag, till och med bättre än lunarstorm :crazy: :D |
|
|
| Scintilla |
| Hm, har vetat om den här sidan i ca 3 år.. såg adressen i en mp3:a och bestämde mig för att kolla upp den. Men har inte varit medveten om forumet förrän tills för några månader sen, och eftersom jag är student och har väldigt lite att göra om dagarna så tänkte jag att det kan väl inte skada att ha ett till forum att bevaka (förutom tc)... det är ju inte som att jag inte hinner, precis :tongue2 :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|