return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Skilsmässobarn?

reveal
Vad tråkigt det måste vara för ens barn att inte kunna hälsa på "farmor och farfar", eller "mormor och morfar", tur då att ni får varierad mat...

Mina föräldrar är inte skilda, och jag hoppas verkligen inte att dom skiljer sig, och jag önskar heller inte att någons föräldrar ska skilja sig. Sen så hoppas jag vidare att jag själv aldrig ska göra det, speciellt inte när man fått barn.

Det är säker ofrånkomligt i många fall, men man får ju hoppas iaf :)
Smeagol
quote:
Originally posted by Glorie
Var det inte så att två tredjedelar av alla äktenskap slutar med skilsmässa? :(

Har fatt uppfattningen att det ar valdigt manga nufortiden... Iaf bland dem jag kanner. :( trakigt. Kan det ha att gora med att folk tanker mer individuellt och typ vill gora karriar. Ar mer radda for att fastna an att forlora nagot?
Bara gissar.

Mina foraldrar ar fortfarande tillsammans och det verkar funka bra for dem. Aven om de kanske inte ar overrens om allt loser sig saker pa ett satt eller ett annat for dem. :)

Lite laskigt, innebar det att nar man gifter sig sa smaningom ar det nastan 70% att man kommer skiljas igen? :nervous:
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Vad tråkigt det måste vara för ens barn att inte kunna hälsa på "farmor och farfar", eller "mormor och morfar", tur då att ni får varierad mat...

huh varför skulle man inte kunna det? :conf:
reveal
Men inte samtidigt alltså, eftersom de är skilda? :)

Men jag spekulerar bara, jag har ingen erfarenhet av skilsmässor som tur är :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Men inte samtidigt alltså, eftersom de är skilda? :)

Men jag spekulerar bara, jag har ingen erfarenhet av skilsmässor som tur är :p

aha, nu fattar jag hur du menar :p trodde du mena att jag inte skulle kunna hälsa på min farmor och farfar (som fortfarande är gifta) för att mina föäldrar är skilda...

har inte heller nån erfarenhet från en "sån" skillsmässa, men jag antar att det inte är så hemskt heller... men men kan inte utala mig =)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden