|
|
| Dioxys |
Ska bli intressant det här, diggade din senaste mix stenhårt :)
kommenterar när jag laddat ner den! :)
edit:
Fett schysst låtval mannen! :) Men jag gillade inte första låten/mixningen alls.. ;)
annars så lyssnade jag kanske inte så ingående i mixningen annars.. den var kanske inte det klockrenaste jag varit med om, men jag att du klämt in så många låtar hörde jag knappt ;)
keep it up :) |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by Laszlo
17. Smekbar - Shutterspeed
|
omg nu blev jag allt lite extra spänd... ska bli skitkul att höra :toocool: kul att du drar med den :) har börjat tjyvlyssna så smått på mixen (har inte fått hem hela än) och det låter mkt bra hittills, fast jag gillade nog inte riktigt första låten heller :p
edit: för er som inte hört låten så är det den som mixas in kring 47:25 typ :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tankar hem den nu... kan tyvärr inte lyssna på den med en gång iom. jag e på jobbet men jag slänger hem den till min server sen så har jag nåt när jag kommer hem och som ni förstår kommer den snart även finnas under "Made by TAs" på min FTP...
Ska bli najs... kanske nåt att plåga trancemobilen med, den e lite less på hardtrance & hardcore fr tillfället, lacken börjar lossna :toothless |
|
|
| Smekbar |
| aaaa har lyssnat igenom setet nu och gillar det skarpt.. ska klippa lite i det och sen bränna ut det (gillade "andra hälften" mkt mer än första, ungefär från och med Polish Drums av Alex K Katz(fan va han äger btw :))) o ha i bilen :p riktigt smekig techno, om jag får säga det själv :toocool: |
|
|
| GyLLe |
| hmmm tankar nu, dock så tycker jag att de var lite väl mkt techno låtar!!!!:D ;) :rolleyes: :toothless :gsmile: :haha: :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|