return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Klote clip van deze week!

Dj Lex
We gooien hem er gewoon weer in. Deze week hebben we voor u in de aanbieding: Joy Kitikonti - Joyenergizer
Nou het is weer een klassieker. Er loopt zo'n mannetje met een zendmast een beetje dom te doen. En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?)
Nou dit was dus een nummer wat ik echt niet had verwacht dat ie commercieel zou gaan, aangezien ik ook ff nodig had om er aan te wennen.
DJ_Siesta
ik heb de clip nog niet gezien, maar het nummer valt egt wel in de smaak, tenminste in discotheken, iedereen gaat uit z'n plaat op dat nummer, zelfs springnichten, maar een hit zal't niet worden denk ik
Blik
clip is inderdaad nie echt goed, liedje vind ik ook nie echt sterk om eerlijk te zijn, heb hem gister nog wel gehoord in de discotheek, dat ui z'n dak gaan viel best mee vond ik
raoel
Ik heb de clip gister ook gezien, maar niet echt goed gekeken.
Wat ik zag was idd niet goed.

Maar dat zijn we gewend.
Er zijn bijna geen goede "trance"clips
Alleen een clip met een mooie vocal die een betekenis heeft, kan een mooie clip hebben die het verhaal van de vocal uitbeeld.
Jukx
Is daar nu ook alweer een clip van??? :eek:
hahahahahahahaha
het gaat wel erg hard achteruit allemaal hoor! het einde is echt zoek op deze manier! nog eventjes en je ziet ook nummers van Scot Project, Megamind en weet ik veel wat op tv langskomen!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland