return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Klote clip van deze week!

Optimus Trance
quote:
Originally posted by Gurian
Ckerz een hele saaie kerst bij hem :D
Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een
oude thread gaat opgraven

Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar:whip:
Biohazard
Ik vind die clip van PPK wel leuk gedaan

AvB en Ferry waren trouwens een paar weken geleden in club delicious. Ging die jeroen uitleggen hoe commerciele trance slecht was :D :P

was trouwens wel een grappig interviewtje
New Wave
POsted by Optimus

Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar

--------------------------------------------------------

Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over :( :( :(

Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by New Wave
POsted by Optimus

Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar

--------------------------------------------------------

Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over :( :( :(

Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? :D

Ja kom hierrrrr geil Elfje van meeee whehehe:D:D:D
!_PeTrUs_!
Ik kijk nooit videoclips :D

1x kijke en wegflikkeren maar...

De Joyenergizer clip heb ik btw wel in een Mauro Picotto clipje...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland