|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Gurian
Ckerz een hele saaie kerst bij hem :D
Als je al nix beterz te doen hept en ma weer eens een
oude thread gaat opgraven |
Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar:whip: |
|
|
| Biohazard |
Ik vind die clip van PPK wel leuk gedaan
AvB en Ferry waren trouwens een paar weken geleden in club delicious. Ging die jeroen uitleggen hoe commerciele trance slecht was :D :P
was trouwens wel een grappig interviewtje |
|
|
| New Wave |
POsted by Optimus
Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar
--------------------------------------------------------
Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over :( :( :(
Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by New Wave
POsted by Optimus
Ik laat jullie newbies meegenieten van de klassieke ouwe threads die we hebben gehad, wees dankbaar
--------------------------------------------------------
Stelletje ontdankbare honden zijn jullie.....hij geeft om jullie, hij heeft veel voor jullie over :( :( :(
Optimus, wat jji voor ons over hebt.......zal ik je altijd dankbaar om blijven................................................................................................anaal? :D |
Ja kom hierrrrr geil Elfje van meeee whehehe:D:D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik kijk nooit videoclips :D
1x kijke en wegflikkeren maar...
De Joyenergizer clip heb ik btw wel in een Mauro Picotto clipje... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|