|
|
| moogwai |
Ik heb die clip van Kitikonti gisteren ook gezien... vage clip ja.
Ze hebben zeker de clip van the Sunclub - Movin On (of was het Splash) een keer gezien.
De dames van Ian Van Dahl waren trouwens op bezoek bij Club Delicous.... zegt die Post jullie zijn al bekend in America, Canada.. etc en WIJ kennen jullie nu pas.
hahahahaha :D
| quote: | Originally posted by Jesse
Van DJ Scot Project - Overdrive is ook een clip...heb ik gezien op vakantie in Lloret, waarschijnlijk een Duitse zender, maar dat nummer heeft dus ook al een clip... (Weet niet meer hoe die precies ging maar echt fantastisch...nee) |
Wij krijgen in Nederland lang niet alles te zien... van onderhand elk duits trance nummer is een clip van... die zender in Duitsland zal wel Viva TV zijn. |
|
|
| Muppet |
Net silverscreen gezien op tmf( VAGE clip) maar het nummer is nog ene beetje het zelfde gebleven
Greetz Muppet |
|
|
| OENKABOENKA |
Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook
{-_-} |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by OENKABOENKA
Wat helemaal een vage en vooral foute clip is = Daddy Dj, en het nummer trouwens ook
{-_-} |
Dat nummer heb ik alleen gezien op Top Of the pops, en daar staat hij alleen een beetje geep te doen met ze mond. Knap dat je een computerstem voort kan brengen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|