return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Karta över SweTA

Glorie
quote:
Originally posted by jofawe
Minns inte jag heeeeelt fel så träffades vi första gången I bussen ungefär 1 mil från Ljungby =)

gaaaaaah du har rätt :D vid närmare eftertanke kommer jag ihåg att jag ju gick på jakt efter dig i bussen :p som jag lovat.. hehe.

quote:
jag minns nog att det var både Laszlo och Connector som sjöng det :)

haha, typ de jag hade gissat på :crazy:

quote:
å BTW Jenny, det var gulligt gjort med dumlekolorna på rummet =)

vet :) kul att du tyckte så iaf. Hade först tänkt köra på hela kittet med minibar och frukt, :disbelief såsom de gör på riktiga hotell.. (vet ju hur de går till eftersom jag jobbat på ett) men jag la ner det projektet. :p

lite underligt att jag är med på sweta-kartan när jag inte ens pm'at stefan... :rolleyes: och mjz bor inte i hässleholm han bor i Norrköping, sådeså.
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
lite underligt att jag är med på sweta-kartan när jag inte ens pm'at stefan... :rolleyes: och mjz bor inte i hässleholm han bor i Norrköping, sådeså.

Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
Verkar som att Steve har tagit sig vissa friheter :disbelief
Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja va fan jag har lagt på ett par personer som jag var säker på var dom bodde :p

Fast du hade tydligen fel med mjz eller? :p
SteveTranz4ever
Har lagt till ganska många nu...

Fler som vill bli satta på kartan & representera sin stad med stolthet ? :gsmile:

http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden